lördag 30 maj 2009

Skön lördag:)

Vaknade på strålande humör, låg kvar ett tag och drog mig sen gick jag upp till dukad frukost...kl.8 stod jag i tvättstugan för att sen sitta hos frissan kl.9...nya slingor, riktigt ljusa sommarslingor och en snygg klippning gjorde att jag drog på smilbanden ännu mer, skynda mig hem för att skutsa U till tåget och Polterabend (svensexa)i Köpenhamn. Väntade sen på att Anette skulle komma med tåget från Hbg så vi kunde dra över bron och flytta hennes grejer, hon ska ju testa sverige nu;) Vi hade en supermysig dag och jag fick även mina snygga snygga Lee jeans, helt perfekta. Ikväll har jag sett den inspelade finalen på Eurovision, spelat på högsta volym, sytt färdigt den medeltidsinspirerade bebisklänningen som beställdes till dop-present vars föräldrar är "Livare". Jag tror nog att dom kommer uppskatta presenten, helt klart ingen annan som har en sån och den är designad så att den ska funka i det vanliga "svennsonlivet" åxå.

Robinson finalen har jag åxå sett och det blev en otippad vändning men jag tycker det va kul att hon vann.

Nej nu tror jag ska städa upp här och rensa lite grejer så kan det nog bli ett par lådor packade imorgon. Är det sol och varmt så vill jag bara cykla ner till Bo01 och glassa med min solbränna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar