torsdag 14 maj 2009

Äntligen fredag!

Imorgon är det äntligen fredag och en dag fylld med fest. Jag ska fixa morgonmad så ska vi sitta och mysa på jobbet fram till nio med nybakat bröd och goda pålägg, smida planer för e.m. och kvällen. Ett stort tältområde har byggts upp på parkeringen under veckan så att vi alla 400 ska få plats. Förfest kl.15 på avdelningen sen fin middag kl.18 därefter stand up, liveband och dans hela natten. Barerna är i dom små tälten och är typ gratis;)
Lördag ska jag först sova ut sen tvätta och packa inför resan till Samos och Grekland på söndag morgon. Givetvis blir det Robinson på lördag kväll och såklart Eurovision...så vem är mina favoriter i Finalen...Island, Norge och Ukraina jag håller åxå tummarna för Sverige och Danmark bara för att...Tänk om Norge kunde ta och vinna, då vill jag åka till Oslo nästa år och se det live!

Fick ett uppdrag till...en liten bebis som ska döpas och inspirationen är medeltid...hmm jag sa ju att jag inte tar mer beställningar innan flytten men detta lät så spännande så jag kan inte låta bli:) så är det åxå en go vän som beställt och då är det extra kul. Har surfat på alla möjliga medeltidasidor idag för att få en egen bild i huvet av hur denna klänning ska se ut och det börjar redan ta form. Tänkte mig en som är bådmedeltid och modern...kan inte förklara, ni får se bild sen när det är klart helt enkelt.

Kram och go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar