lördag 2 maj 2009

Helt vilt!

Den här dagen har du vart helt hysteriskt rolig, galet annorlunda och jeg kan bare lige det:)
Nu tänker jag på danska och märker att det här inlägget blev svårt att skriva på ren svenska. Herregud va jag har börjat blanda språken, får tänka efter för att få ner skriften på rätt svenska men så har jag hängt med danskar från tidig morgon till nu...Vi startade fredagsmorgonen som vanligt med morgonmad kl.8.30 men idag skulle vi ha work shop och sen event och midagg i hamnen osv...ja men så stod där en flaska Gammel Dansk på frukostbordet, så halv nio i morse tog jag mig en redig snaps...Oha va den smaka illa:( men den värmde gott i magen och jag gick igång direkt, det va ju Valborg igår så vi va på Lilla Torg och åt god tre rätters och drack vin. I DK firar dom inte Valborg och 1 maj finns men det är en vanlig arbetsdag så jag va lite trött imorse när vi skulle upp till jobbet.
Ja men hur som så hade vi sen work shop som var väldigt avslappnat och trevligt, vi fick längre lunch och intog den i solen i parken utanför jobbet. KL.15 tog vi en taxi till ett event där vi spela nån galen fotboll och sen var det toalettrace...alltså det va verkligen länge sen jag skratta så mycket som idag, självklart drack vi både champange, öl och cider undertiden.
Dags för taxi igen till hamnen där vi åt en tre rättersmiddag och drack mera vin och som vi skrattade!!! så kom vi på att vi skulle in till stan...flera av oss skulle in till kontoret på överarbete imorgon men det blev snabbt avstyrt iaf av oss som tog in till byn. En ny taxi och en barrunda i Köpenhamn.
Shit va dyrt tåget hem va...198:- sån tur jag hade att U va vaken så hämta han mig vid Svågertorp, nu sitter jag här hyfsat sliten och funderar på om sängen blir nästa anhalt.

En sån her dag kan jeg godt lige, helt vilt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar