lördag 16 maj 2009

Ferie på Samos.


Gårdagen blev helt suverän! så trött idag men vilken brakfest det blev. Det va röda mattan utrullad och en fantastisk festplats. Maten var god, sällskapet perfekt, förfesten gav många skratt med galna människor. Underhållningen var det bästa jag har sett på väldigt länge, helt sjukt bra! Livebandet va kanon och baren var gratis;)


Nu är det dags för mig att ta det lilla lugna ett tag, SEMESTER!

Släpade mig upp i morse för att tvätta, nu ska bara allt bli torrt och sen ner i resväskan.

Tidigt imorgon lyfter planet till Samos, en liten ö i Grekland. Jag har aldrig varit just på Samos så det ska bli spännande. Syftet med resan är sol och bad, bare slappe af. Men så börja jag läsa om ön och blev sugen på att hyra vespa och köra runt, ja vi får se vad det kostar, tror man kan hyra cykel åxå så plötsligt kanske det blir en aktiv semester...vi har åxå en mega stor pool (på bilden)på hotellet där jag troligen kommer avverka en och annan meter. Ett par böcker ska ner i väskan åxå, inget som låter hjärnan tänka, bara romaner:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar