onsdag 27 maj 2009

Hemlängtan:(

Imorse på väg till jobbet körde vi förbi en lastbil precis innan bron och jag satt och halvsov som vanligt och titta ut på alla bilar så får jag se att det står Bahlenberg Transport på dörren på lastbilen. Det hujade till i magen och jag ringde MBA...hon brukar alltid va vaken tidigt och nu va ändå kl.7.30...tänkte om det va gubben hennes som vi just kört förbi...inget svar på mobilen så jag skickade ett sms. Jo visst var det deras bil men ej den jag trott som körde men hur som så har dom nu körningar till Kastrup...fyra bilar som går ner från Sthlm så snart ska jag äntligen få besök!!! när jag satt på jobbet och fick sms från Mba så skulle jag förklara för RB vem hon var och varför magen knöt sig...gud va jag saknar ibland! ja så idag har jag haft en grym hemlängtan till Sthlm och Tälje så en tår letade sig ner på kinden. Ja men vi har bestämt att hon ska åka med ner när vi fått huset så ska jag ta en flexdag och hämta upp henne vid bron, sen ska vi bara mysa hela dagen:)

Ja men så blev det Barcelona som vann finalen och jag har en glad ulrik i soffan. Dags att gå i säng nu, vi har börjat gå upp extra tidigt för att hinna med en morgonpromenad innan frukost, allt för altanformen! Ni må tro att jag är mer död än levande kl.6 men efter en halvtimme i morgonsolen vaknar jag till liv.

Kram & go natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar