lördag 5 december 2009

Träning

Är inne i träningstimmet igen...äntligen!!! Enda chansen att överleva är att träna träna träna, då får man loss alla endorfiner, världens bästa medicin mot ett nedstämt humör. Har nu fåt erfara hur det känns när man inte frivilligt går och tränar, det var en nyttig upplevelse för att få ytterligare en egen upplevelse som ger förståelse för andra människor.
Nu har jag kört mina pass regelbundet ett bra tag och allt börjar vända:) vaknade idag och längtade efter att få komma upp och ut och röra på mig, ska se till att hitta lite tid till det sen. Först ska jag kolla synen och på julmarknad.
Hoppade in som vikarie på step i torsdags och det var så jävla kul...det kallas KICK! och den varar ännu. Har bestämt mig för att inte ta ett eget pass utan köra som vikarie så blir kickarna desto större...visst, vem vet om jag ändrar mig.

Planen för helgen är alltså julmarknad idag och storstädning för att göra sista adventspyntningen klar. Ska även göra en kraftansträngning i mitt rum, syatljén ser ut som om bomben slagit ner...som så många gånger förr. Kreativitet gör ofta att ordningen glöms bort.
Har tänkt mig att få upp en hylla m.m. så då måste ju först grejerna undan.

Ska åxå ta mig lite datatid och lada upp ett och annat foto innan helgen är slut, Det är ett löfte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar