torsdag 31 december 2009

Gott Nytt 2010!

Sista inlägget för i år.
Det blir en lugn nyårsnatt för vår del. En god middag, en flaska rött och glass till efterätt.
Åert har varit väldigt omtumlande och det har hänt en hel massa saker. Höjdpunkten är helt klart vårt husköp, stortrivs här i Bunkeflo, huset är kanon och även våra kära grannar som jag hoppas vi får skåla in det nya året med i natt. Ekonomiskt har det varit ett otroligt år som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, efter många hårda år och en massa extra jobb och slit där man vänt på varenda krona flera gånger om rullar kulorna in och vi bara njuter för tillfället.
MEN allt går inte att köpa för pengar! definitiv inte Lycka, men helt klart underlättar pengar en väldig massa det går inte att förneka. I natt har jag legat vaken...igen...suck det är så tröttsamt. Jag önskar mig nåt så högt på denna jord och det går definitivt inte att köpa så snälla gode...ja vem som nu kan hjälpa oss låt oss få det vi så högt önskar och om det behövs, dra ner på inkomsterna...om det går låt oss få båda;) Jag hoppas verkligen att detta är vårat år...nu har vi smart nog lagt att kulorna på ett hus som vi inte trodde var möjligt att vi någonsin skulle få och vi kommer snart att få en ny bil. Ja vi har investerat i sånt som gör livet enklare och en del livskvalitet så nu är det dags att ge lite tur och låta oss få nåt annat...
Låt en stjärna falla till tolvslaget så ska jag önska mig mitt nyårslöfte så att det slår in 2010!

Gott nytt år till er alla därute, hoppas att det blir magiskt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar