onsdag 9 december 2009

Tindrar inte längre...

Ni som känner mig väl vet att jag oftast har nära till skratt och ögonen lyser och glädjen den bara är där. Ja, ni som känner mig väl vet åxå att jag kan bli satans så arg och då är nog dom där ögonen inte så klar blå och lysande längre, dom tindrar definitivt inte utan är rätt mörka,blir jag arg så blir jag det på riktigt, är jag glad så är jag jätte glad och när jag är ledsen så är jag ledsen på riktigt. men oftast kan jag se på foton att då lyser dom och lyckan finns där bakom. Dom senaste foton som tagits på mig finns inget som lyser och ögon är inte längre klarblå utan mer matt gråblå typ...ser hemskt ut och jag kan åxå se den där tänkarminen som U säger att jag går omkring med för det mesta. vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det men jag kommer då inte fastna på bild ett tag framöver, det är ett som är säkert. Nu är det snart fest igen och jag har absolut ingen lust men jag vet att det kommer bli roligt och jag kan verkligen skratta åt tillfälliga skämt och festa och ha kul även om det blir ett bakslag nångång under lördag natt...det får det vara värt, nu ska jag fixa kläder i kväll så jag blir på festhumör nångång vid halv fyra på fredag e.m. Julfest med jobbet igen...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar