lördag 12 december 2009

Vilken brakfest!

Det var så att vi skulle inte ha nån julfest i år på jobbet då vi ska ha en stor sommarfest ist. ja men då fick vi ju fixa nåt eget.Som ni läst tidigare så var vi på Tivoli med besiktingsmännen, det hade nämligen dom fixat som alternativ julfest och bjudit med oss. Vi hade åxå planerat en egen fest för avdelningen och den skulle hållas hemma hos vår chef och 2 av dom halvgalna sattes på projektet att arrangera det hela...Vi började igår kl.15.30 och jag kom hem för kl.04.00 i morse, det var en och annan till som kom hem lika sent. det var en sjukt rolig fest som jag sent ska glömma och jag är bara så glad att jag gick. Allt går ju inte att beskriva här men om jag säger som så att det är många år sen jag var på en så bra fest så säger det en hel del!!! På måndag kanske jag säger nåt annat efter att sett alla bilder som Gry tog....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar