fredag 27 november 2009

Låg vaken inatt...

Ska snart åka hem och ta helg men först ett litet inlägg till.
Låg vaken till och från inatt och det gör en ju inte piggare på jobb precis, särskilt inte efter en sån dag och kväll som igår. Tänk vad killar är bra ibland, dom ställer frågorna rakt ut bara och sen pratar vidare med fakta m.m. Satt mittemot en kanon arbetskamrat som är taksator och vi ses ju dagligen men har aldrig pratat nåt privat förut. Så börja vi prata barn igår och han lyckades reda ut trasslet som varit i min hjärna länge länge nu. han prata som en kille gör, rakt på sak och han berätta om allt han visste utan omskrivningar, passade mig helt perfekt! Han berätta om sin egen situation och vi hade nog kunnat sitta där länge men då hade väl våra bordskamrater tröttnat på oss. Nu är han ju bara 2 rum bort här på jobbet så jag tror nog att jag ska ta en kaffe och sticka in nosen och prata vidare. han funkar bättre på mig än alla annan proffesionell hjälp gör, Tack B för igår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar