fredag 27 november 2009

...tick tock

Så har en vecka gått igen utan att jag hann berätta om den förra veckan...inte bra!
Förra fredan var det julfest med Ulriks jobb, det blev en kanon kväll, mycket champange, skratt, god mat och dans. Super kul e.m./kväll/natt...

Lördag lukta jag på bebis, äntligen fick vi tid till att träffas lilla Elma var hur söt som helst, en liten kofta i velour och en kudde/skötbord sydde jag som present. Bilder kommer givetvis..;)

Söndag tog jag svin-sprutan och sen dess har symtomen avlöst varandra, hoppas nu att det var värt det.

Onsdag hade vi avslutning på Danska kursen (4:e kvällskursen på 2 år) ska bli skönt att få en fri kväll i veckan nästa år för nu kommer jag nog inte längre för tillfället. Framöver blir det självstudier så att både tal och skrift blir flytande. Finputsa men i eget tempo. Nu ska jag iaf ta ett par måanders njutning av allt jag lärt mig och bara flyta med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar