onsdag 11 november 2009

Börjar bli som vanligt...

...tror jag iaf. Det känns som om det går framåt och jag börjar fylla almenackan, om så bara för en vecka framåt men ändå. Jag känner igen mig själv till och från och det ger mig faktiskt lite hopp:)
I måndags käkade vi middag på IKEA och gjorde några inköp av småsaker som sängben, överkast m.m. Gästrummet ska få sig ett lyft.
Tisdag, träna jag Pilates, tog i för kung och fosterland, SKÖNT.
Onsdag, danska kurs, plugg plugg plugg.
Torsdag, tänkte köra Step-up.
Fredag, AW med tjejrna på jobbet, vi ska hem till Gry och laga egen sushi...jag som inte gillar sushi...hmm men vin är gott och räkor och avokado så det ska nog lösa sig. Trevligt sällskap blir det hur som helst.
Lördag, frissan kl.10 och ett par timmar framåt, mysdag på stan alltså, blir nog en lunch och ett par affärer innan jag kör hem.
Söndag, luncha i Helsingborg och en hel massa skvaller över en lunch..brunch och dessutom blir det nya jeans till mig, 2 par faktsikt, JUBBI!!!!!!!!!!

Längre än så här vågar jag inte planera, nästa vecka kan ju bli en vecka under filten med nerdragna gardiner, inget jag vill men det är inte alltid man kan påverka fullt ut.

För övrigt flyter det jävligt bra på jobbet nu, så otroligt skönt!!!
Det tog 1 år men det var det värt ( 1.dec har jag jobbat i DK 1 år)

Kram & Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar