måndag 2 november 2009

Blombud

Låg hemma i sängen idag med huvudvärk och kramp i magen, så kom posten och där låg ett vykort från blomaffären, att dom sökt mig och har blommor att leverera till Elin Sannsell...måste ju va jag det eller? jag slängde mig på telefon och dom skulle på komma på eftermiddan. Gud vad jag fundera på vem som skickat blommor till mig men inte kunde mitt efternamn utan skrev Ulriks. Och varför skulle dom egentligen levererats förra tisdagen...för många dagar efter min födelsedag...Dom hade försökt nå mig på telefon men hade bara hemnummret och vi kommer alltid hem rätt sent så dom hade inte fått tag på mig. ja så när blommorna kom var dom från DIBS som Tacl för lånet av Ulrik den föra hlegen då han släppte allt på söndag morgon på väg till IKEA och kom hem nångång mitt i natten, sov ett par timmar för att sen åka tillbaka till jobbet. Det var gulligt av dom att tänka på oss som lånade ut våra makar för att lösa krisen som varade rätt länge, nu har dom den snart i hamn tror jag. Just nu sover han för att stiga upp i natt och jobba nån timme, fråga mig inte med vad, alla dessa termer snurrar i mitt huvud vid det här laget. Imorgon blir det jobbet igen, skönt, trist att ligga hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar