tisdag 7 juli 2009

Påbörjat syateljén...

Nu har jag börjat inreda mitt rum! Det ska bli en super duper syateljé och plats för en massa annat pyssel. En hylla har jag köpt på IKEA som monterades upp igår, den blev perfekt och jätte fin, en gammal grej åket till tippen idag, skönt att få slänga ibland;) Fyndade ett hyfsat stort skrivbord i vitt som är gjort för ett hörn, blocket kan man hitta bra begagnat till en billig penning. På fredag säljer jag dom sista flyttkartongerna...via blocket förståss så täcker det upp skrivbordet jag köpte idag. Våran lilla bil har inte mycket lastplats så halva skrivbordet hängde utanför, ett tunt litet snöre skulle hålla ihop bakluckan...hmm det gick väl sådär men efter att vi smygit occ fram på småvägar, stannat och knutit ihop igen...så nu står det iaf i mitt rum och imorgon ska jag skruva ihop det. Ge mig ett par veckor till så är jag nog igång med nya projekt, minibebiskläder, heminredning och sen har jag en plan för en bänk som ska snickras, målas och sättas dyna på. det kliar i fingrarna nu men fortfarande finns det lådor med mera som ska hitta sin plats i huset först.
Dags att ta kvällen!

Kram & Go natt!

1 kommentar: