torsdag 16 juli 2009

Allt som behövs...

Allt som behövs är joggingskorna och hörlurarna till min kära mobil så att musiken kan driva mig framåt! Det blev en kort runda så här första gången och jag varvade promenad med jogg. Med flit tog jag det väldigt lugnt och körde faktiskt det hela mer som en intervall. Startade med 5 min rask promenad, rattade in en technolåt och sprang 6 min. sen rask promenad som nedvarvning för att komma hem och få känna att endorfierna spritter i kroppen:) perfekt start, ingen blodsmak, ingen smärta, bara jävligt skönt med en urladdning. Har bestämt att köra samma varv tills jag springer det med lätthet!
Dags att krypa ner i en renbäddad säng och njuta av fläkten vi köpte igår.
Kram & Go natt


1 kommentar:

  1. Jag ska också börja springa nu, det lät så skönt med intervallträning!
    Tipsar om en blogg oxå, http://rattvisabarn.blogspot.com/
    hon gör också fantastiska barnkläder.

    SvaraRadera