måndag 13 juli 2009

Integritet

Jag fattar verkligen inte hur vissa människor absolut inte har nån integritet alls. Jag fattar absolut inte alls varför dom inte fattar att andra människor har integritet!!! Jag har numera nerverna utanpå kroppen och fullt upp med att försöka bevara nån liten gnutta av mitt privata men det är jävligt svårt när folk finns i huset medans man själv går på jobbet. Gud, ja vet inte om jag ska skriva mer faktiskt för vem som helst läser ju detta. Hur som helst så håller jag på att smälla av nu!!! inga detaljer... men när jag kikade i en annans kamera (jag frågade först om lov givetvis, så gör vi normala...) hittade jag foton på saker i mitt hem som ABSOLUT INTE ska visas för resten av världen och som jag dessutom gömt undan just för att va säker på att mitt mest privata iaf inte skulle kikas på medans jag var på jobbet, nu fanns dom på foto på väg ut ur mitt hus...va tror ni? finns bilderna kvar? givetvis inte...DELETE, DELETE, DELETE!
JAG BLIR TOTALT JÄVLA VANSINNING!!!!!
Snart har en vecka gått...den har varit lååååång.

1 kommentar: