tisdag 4 augusti 2009

Sthlm...


Det har varit Pride i Sthlm och jag var på plats, iaf en av dagarna, den viktigaste i mitt tycke:) Shlagerkvällen är på torsdan och den vill jag ju inte missa såklart. Nu när vi flyttat neråt så fick dom andra dagarna delas upp på andra vänner runt om storstan så i år blev det Pride en kväll.

Vi körde upp tidigt i onsdagsmorse och kom hem riktig sent igår, närmare bestämt mitt i natten men det är skönt att köra några av timmarna när det är mindre trafik ute på vägarna plus att vi fick ett par extra timmar hos brorsan.

Bilden är när vi möts utanför Priden efter att ha sprungit varandra till mötes...vi blev så glada så tårar trillade ner för kinderna. Min älskade storebror som kommer ner till oss på onsdag så vi kan fortsätta semestern tillsammans:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar