torsdag 27 augusti 2009

En röst i natten...

Idag ringde klockan 05.00 första gången och U steg upp jag rullade ur sängen först kl.05.20, hade ju inte ens vaknat för att gå och kissa för att sen somna om igen...AAAAAA det va allt för tidigt. Snabb dusch, leta fram kläder, bre ett par mackor och redan kl.05.58 släppte jag av U på Kastrup. han ska upp till Sthlm på jobb och firmafest. kl.06.10 loggar jag in på jobbet och undrar först förfärat hur man tänder upp om larmet ska gå hur man får igång kaffebryggaren före kontorstid...hmm det blev en del att tänka på, viktiga saker och hjärnan hade verkligen bara vaknat för att köra bil. Nu sitter jag här iaf med en stor svart kopp kaffe, ett berg av obehandlad post som jag ska grotta ner mig fram till 9.00 då vi har avd.möte. Lyssnar på en gammal skiva med marie Lindberg...ni minns väl lärarinnan som ställde upp i melodifestivalen för några år sen och alla hjärtan grät..:) den är bara så himla bra och perfekt till överarbete om det så är mitt i natta eller sent på kvällen.
Vi bestämde oss för en tv igår åxå...efter två långa snack med säljare på 2 olika affärer i Svågertorp och sen ett sista surfande hemma kom vi fram till en vit Samsung från netonet där det va ett riktigt bra pris. den är så himla fiiiin...gud kan man tycka en tv är fin?! jo då det kan man om man är inredningsnörd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar