måndag 23 februari 2009

Fyndat!


Så har jag fyndat igen! Denna gång har jag spanat på en serie med glas och började rensa ut gamla vinglas för några veckor sen. Behöll bara några stycken så att vi fortfarande kunde dricka rödvin...planen var att önska sig ett glas då och då och kanske köpa nåt själv åxå för att så småningom få ihop hela serien. Igår fick jag syn på en annons på blocket där en tjej sålde 6 st helt nya som hon fått fel modell av. Efter lite prutande hit och dit så var det bestämt idag vid lunch tid att glasen är mina till mitt pris;) Fick hoppa över corepasset för att hinna dit och hämta dom efter jobbet sen hem och byta om för att springa till spinningen och äntligen köra på ordentligt. Det är sämre för humöret när förkylning sätter in och träning uteblir. Nu är allt som vanligt igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar