tisdag 17 februari 2009

Början

Detta är början på en enda lång berättelse. Både gammalt & nytt kommer du att hitta här.
Kom hem ganska trött i huvet efter en lång dag på jobbet, sen direkt ner till stan för nystart av Danska kursen termin 3. Tror det kommer bli riktigt bra för där satt vi 7 stycken laddade deltagare. Inte alls som vi är vana att det bara är halva gruppen som vill satsa utan här blir det högt tempo. Perfekt!!! just så som jag vill ha det:)
Resten av kvällen ängnade jag åt att försöka få till denna blogg med färger och allt vad det innebär. Om jag känner mig själv blir det en och annan justering när jag lärt mig lite mer och har en piggare hjärna. Just nu känner jag mig helt tom. Dags att sova, ladda in lite nya celler, vi ska visst upp extra tidigt imorgon, U har driftsättning på jobbet men värst är det givetvis för mig som är levande död före kl.7...ännu har jag inte vågat fråga hur tidigt vi ska åka, vill inte veta...
Så detta va starten...VÄLKOMMEN!
Kram & Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar