fredag 16 oktober 2009

Det snöar!

Det är min födelsedag och i mitt tycke så ska alla födelsedagar firas då det är en rätt viktig dag i sitt eget och andras liv, allt gick som det skulle och en liten en är född...på min födelsedag snöade det och nästan varenda år sen dess har första snön kommit i mitten av sverige dagarna före eller på min dag. förra året firade jag den för första gången här nere och då kom ingen snö men iår...Tro det eller ej men när vi körde över bron i morse så kom det några små snöflingor blandat med lite regn men ändå...DET SNÖAR!!!
Blev firad lite i förväg igår med en super fin klocka och kort på posten och några vårlökar kom åxå på posten...så kom jag till jobbet och där satt 12 danska flaggor över hela min plats...några av dom syns på bilden:)
Har åxå bakat som vi ska festa på i e.m.
Ikväll blir det restaurang med U och en massa mys.
Tur det finns snigelpost och sms och mail och telefon och Face Book...Tack för alla hälsningar jag fått...ååå va jag älskar att fylla år...hehehehehehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar