lördag 16 januari 2010

Klar til fest..;)

Dags att rycka upp sig och göra mig KLAR TIL FEST som dom säger på andra sidan sundet. Det var en seg start idag, började med att jag vaknade 06.50 samma tid som klockan ringer på vardagarna men nu är det ju lördag och jag hade tänkt mig en låååång sovmorgon. Råkade väcka han brevid..;) så fick jag lite sällskap innan han somnade om igen. Tillslut lyckades även jag somna och blev sen väckt halv tio med frukosten serverad, stod nyvaken i köket och hällde upp kaffe då grannen kom ut lika nyvaken han men tidningen i högsta hugg, det händer att han får 2 så får vi den ena, bra start helt enkelt:)
Trots 2 muggar kaffe har jag ännu inte riktigt kommit igång. Har åxå varit ute i kylan på stan och jagat en present, inte ens det kunde väcka mig. Nu ska ge oss av om 2 timmar över bron och in i DK för en riktigt bra fest så det bäst att rycka upp sig. Brygger mer kaffe, på med musiken, en varm dusch och sen hoppas jag på ett under...innan det ska jag bara lägga upp ett par jenas som U ska ha ikväll och själv komma i stämning så jag kan hitta nåt att ha på mig. Just nu finns det INGET i min garderob men om jag tittar där om en timme kanske det dykt upp nåt som duger...haha ja såna är vi tjejer, många av oss iaf. Nu svämmar inte min garderob över av kläder, det är faktiskt sant men det är väl klart att det ska finnas nåt snyggt till ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar