måndag 8 februari 2010

Kom i form!

Får tacka SATS för en bra träningsvecka och troligen blir det kanske ett pass till, körde spinning och core i söndags, ikväll blev det Body Pump. Hade helt glömt hur jobbigt det är och så här efter 1 års uppehåll var det nära att jag föll ner död på golvet...masade mig ut till duschen och sen var det nära sömn i bastun. Önskar att vi hade ett bra träningställe här ute där vi bor men det dröjer till våren 2011 när Hyllie står klart och då hoppas jag faktiskt på SATS för dom är riktigt bra på det dom gör och det har dom alltid varit. Jag skulle mer än gärna teckna ett kort hos dom. Tills dess får det nog bli Fitness.dk på andra sidan sundet, ska dit i slutet på veckan och kolla lokaler och provträna innan jag bestämmer mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar