måndag 1 februari 2010

Cykelpuls

Testade ett spinningpass med pulsklocka och stor bilduk där man kunde se allas puls...ja man tittade ju mest på sin egen förståss. Mycket intressant och framförallt jobbigt pass där det jobbades oerhört effektivt. Kan varmt rekommendera detta pass!

Har satt bilen till försäljning igår på blocket och det rings och mailas och smsar precis hela tiden.
En del lägger skambud men jag är stenhård. Nyligen var 3 killar här och tittade och provkörde bilen och vi diskuterade saken i köket. Det prutades hårt men en säljare som jag viker mig inte i första taget...jag har sålt ett och annat tidigare i mina år och jag vet när priset är rätt, tro mig.
Ja så jag skickade hem dom och sa att jag tycker dom ska sova på saken och räkna efter så får vi se om det kan bli affär...annars är det ju bara att nästa köpare på listan får komma och titta. Priset jag lagt ut den för är redan lågt och det vet ju dom åxå men det ska alltid testas då det är en tjej som säljer bilen....efter 1 timmes tittande och pratande fick dom veta att jag jobbar med bilar...hahaha snopet va?!
Snabb affär är vi inte intresserade av så den går inte...vi har tid att vänta på rätt köpare, säljer vi nu står vi själva utan bil och det blir helt klart komplicerat att ta sig till jobbet i några veckor men det löser sig väl på nåt sätt.
Dags att krypa i säng, spinningen sög musten ur mig:)

1 kommentar:

  1. Skönt ,med träning!! Jag har varit förkyld i en vecka=( Men på lördag hoppas ajag komma iväg på ett härligt combatpass. Annars är det ganska kaosigt här idag;) Såna dagar är det ju ibland.. Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera