måndag 14 mars 2011

Skolan

Hänt mycket senaste tiden, omtumlande och körigt.
Fick tillbaka slut tentan som jag hade klarat galant och fick ett fint diplom, intyg, betyg på kursen jag gått i Dansk juridik vad gäller bilolyckor, skador på bilar, människor, andra saker och hur man behandlar det rätt och riktigt, vad lagen säger osv. Många paragrafer blev det och ingen är gladare än jag att jag klarade det.

2 dagar senare fick jag veta att det blir bonus iår igen så snart trillar en slant in på kontot:)
Det gör en semester möjlig!!!

Andra konstiga resultat har åxå dragit förbi och satt hjärnan på sin spets. Höga berg och djupa dalar, upp och flyg ner och dyk men nu är jag precis ovanpå igen och tror en liten smula på framtiden för en stund.

Har varit till tandläkaren idag, nästan frivilligt, tänk att jag äntligen hittat ett ställe med bra personal som jag kan gå till utan att bryta ihop, visst blev det ett par timmar vaken inatt men det kan jag leva med, nu är det gjort. Har väl gjort värre saker än det där senaste halvåret
Det som inte dödar-det stärker!!!
Lovar att kämpa ett tag till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar